پشتیبانی ثلث گرافیک:  4024 618 0936

محتوای زرد

محتوای زرد
14 اکتبر

محتوای زرد تولید نکنیم

اصطلاح محتوای زرد از دهه های اول قرن بیستم در آمریکا به وجود امد. نشریه ای مخصوص کودکان منتشر میشد که تیتر اولش بزرگ و به رنگ زرد بود.

این نشریات هیچ بار اطلاعاتی و فکری نداشتن و فقط برای کودکان بودن. مدیرش تصمیم گرفت که با قیمت ارزان و تیراژ بالا برای درآمد بیشتر چاپ کنه و اینطوری به فروش بالایی هم رسید.

از اون موقع به محتواهایی که ارزشی ایجاد نمیکنن و مخاطب رو درگیر میکنن محتوای زرد گفته میشه.

مهمترین ویژگی محتوای زرد اینه که ارزشی ایجاد نمی کنه. ذهن شما رو درگیر می کنه. وقت شما رو هم تلف می کنه و فکرتون رو از مسائل مهم دور می کنه.

وقتی مخاطب به سمت محتوای زرد جذب میشه اما بعد متوجه میشه که محتوا با هدف فرق داره حس خوبی نداره!

 

 

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.