ثبت و پردازش سفارش
- کارفرما باید هنگام سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کارفرما قابل پیگیری و تحویل در موعد مقرر نخواهد بود.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند .
- نکته: در صورت تعطيلات ناگهانی (آلودگی، زلزله، و….) امكان وجود تأخير در تحويل كارها مي باشد .
- شروع روزهای کاری از فردای تأیید و پرداخت صورتحساب محاسبه می شود.
قوانين طراحی
- سفارش طراحی پس از ثبت فاکتور، پرداخت و ارسال اطلاعات مورد نياز از طرف کارفرما آغاز می شود.
- پس از تاييد طرح تا یک نوبت ویرایش به صورت رايگان ميباشد و پس از آن شامل هزينه مي باشد.
- پس از ارسال پیش نمایش طرح ارسالی از طرف ثلث گرافیک ، تغییر آن به طرح دیگر امکان پذیر نمی باشد.
- ثلث گرافیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایپ اطلاعات مشتری ندارد و تمامی اطلاعات باید به صورت تایپی ارسال شود.
- ثلث گرافیک حق دارد طراحی و اجرای اثر خود را در محل مناسب به طوری که به اصل طرح آسیب وارد نگردد امضاء نماید.
- به کاربردن نشانی، آدرس، تلفن و غیره در کنار امضاء نیاز به تأیید کارفرما دارد.
تحویل سفارشات
- سفارش های آماده به تحویل، پس از انجام هماهنگی های لازم از طریق ایمیل یا پیام رسان های ثبت شده توسط کارفرما ارسال میشوند.
- هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن کارفرما به تماس ها از طرف ثلث گرافیک ، هرگونه تأخیر بر عهده کارفرما می باشد.
- تحویل سفارش فقط در صورت تسویه کامل صورت میگیرد.
قوانين برگشت وجه
- اگر انصراف از طراحی قبل از شروع طراحی صورت پذیرد، مبلغ فاکتور به طور کامل باز گردانده میشود و در غیر این صورت 50 درصد از مبلغ کل فاکتور باز گردانده میشود. (درصورت انجام کامل طراحی و ارسال پیشنمایش مبلغ عودتی شامل 30درصد از مبلغ کل فاکتور می باشد.)
- براي عودت وجه ارسال درخواست کتبی الزاميست.