Terms and Conditions

شرایط و قوانین ثلث گرافیک

ثبت و پردازش سفارش

 

کارفرما باید هنگام سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کارفرما قابل پیگیری و تحویل در موعد مقرر نخواهد بود.

ثلث گرافیک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری ثبت شده و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند .

نکته: ( تعداد روز كاري اختصاص یافته به هر محصول در وبسایت قید شده است)

نکته: در صورت تعطيلات ناگهاني (آلودگي، زلزله، و….) امكان وجود تاخير در تحويل كارها مي باشد .

شروع روز های کاری از فردای تایید و پرداخت صورتحساب محاسبه میشود.

 

قوانين طراحی

 

سفارش طراحی پس از ثبت فاکتور، پرداخت و ارسال اطلاعات مورد نياز از طرف کارفرما آغاز می شود.

پس از تاييد طرح تا یک نوبت ویرایش به صورت رايگان ميباشد و پس از آن شامل هزينه مي باشد.

پس از ارسال پیشنمایش طرح ارسالی از طرف ثلث گرافیک ، تغییر آن به طرح دیگر امکان پذیر نمی باشد.

ثلث گرافیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایپ اطلاعات مشتری ندارد و تمامی اطلاعات باید به صورت تایپی ارسال شود.

 

تحویل سفارشات

 

سفارش های آماده به تحویل، پس از انجام هماهنگی های لازم از طریق ایمیل یا پیام رسان های ثبت شده توسط کارفرما ارسال میشوند.

هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن کارفرما به تماس های تلفنی، ایمیل و پیامک ارسال شده از ثلث گرافیک ، هرگونه تاخیر بر عهده کارفرما می باشد.

تحویل سفارش در صورت تسویه کامل صورت میگیرد.

در صورت پرداخت 50 درصد از مبلغ فاکتور بعنوان بیعانه، برای تحویل کار قبل از ارسال هزینه از طرف کارفرما باید پرداخت گردد تا اصل فایل با کیفیت تحویل شود.

 

قوانين برگشت وجه

 

اگر انصراف از طراحی قبل از شروع طراحی صورت پذیرد، مبلغ فاکتور به طور کامل باز گردانده میشود و در غیر این صورت 50 درصد از مبلغ فاکتور باز گردانده میشود.

براي عودت وجه ارسال درخواست کتبی الزاميست.