مراحل ثبت سفارش

1- تماس با ما و ثبت سفارش

در این مرحله با تماس با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی، اطلاعات سفارش شما دریافت می شود و پس از پرداخت مبلغ بیعانه سفارش شما ثبت می شود.

  • با ثبت سفارش شما تمامی شرایط و قوانین را می پذیرید.
  • در صورت نیاز برای شما پیش فاکتور صادر می گردد و یا اخذ قرارداد با موافقت طرفین انجام می گردد.
  • 50 درصد از مبلغ کل فاکتور بعنوان بیعانه پرداخت می شود.

2- بررسی اطلاعات و انجام طراحی

اطلاعات شما بطور کامل بررسی و انجام طراحی انجام می شود.

  • مدت زمان انجام طراحی در ادامه این صفحه درج شده

3- ارسال پیشنمایش طرح برای شما

پیشنمایش طراحی های انجام شده از طریق پیام رسان ها برای شما ارسال می گردد.

4- تأیید طرح یا درخواست ویرایش

در این مرحله طرح را بطور کامل بررسی کنید و درصورت نیاز به اصلاح تمامی موارد را قید کنید.

  • رنگ های قابل مشاهده در مانیتور و موبایل درصورت چاپ اُفست (بسته به نوع فایل و چاپخانه) تا 30 درصد احتمال تغییر رنگ دارند.
  • ویرایش طرح یک بار بصورت رایگان انجام می گردد و درصورت ویرایش مجدد شامل هزینه می باشد.
  • هرگونه اشتباه در نگارش متون و تصاویر طرح بعد از تأیید بر عهده سفارش دهنده می باشد.
4 مراحل ثبت سفارش ثلث گرافیک
5 مراحل ثبت سفارش SOLS GRAPHIC

5- پرداخت مابقی هزینه

بعد از تأیید نهایی طرح، مابقی مبلغ مورد توافق توسط شما پرداخت می گردد.

6- ارسال فایل های نهایی برای شما

فایل های اصلی طراح های نهایی برای شما ارسال می گردد.

درصورت توافق برای چاپ طرح ها، محصول چاپ شده برای شما ارسال می گردد.

6 مراحل ثبت سفارش #SOLSGRAPHIC

مدت زمان انجام طراحی

لوگو

7 تا 20 روز کاری

جلد کتاب / کاتالوگ

10 تا 20 روز کاری

پوستر

10 تا 20 روز کاری

سایت

40 تا 90 روز کاری

امور چاپی / ست اداری یکرو

برای هرکدام از موارد یک وجهی

2 تا 10 روز کاری

امور چاپی / ست اداری دورو

برای هرکدام از موارد یک وجهی

5 تا 14 روز کاری

صفحات داخلی کاتالوگ / مجله

برای هر صفحه

1 تا 5 روز کاری

مدت زمان انجام برخی پروژه ها بسته به نوع و سطح طراحی ممکن است بیشتر باشد که هنگام ثبت سفارش به اطلاع شما می رسد.