شرایط و قوانین

Terms and rules

ثبت و پردازش سفارش

  • کارفرما باید هنگام سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کارفرما قابل پیگیری و تحویل در موعد مقرر نخواهد بود.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌هایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند .
  • نکته: در صورت تعطيلات ناگهانی (آلودگی، زلزله، و….) امكان وجود تأخير در تحويل كارها مي باشد .
  • شروع روزهای کاری از فردای تأیید و پرداخت صورتحساب محاسبه می شود.

قوانين طراحی

  • سفارش طراحی پس از ثبت فاکتور، پرداخت و ارسال اطلاعات مورد نياز از طرف کارفرما آغاز می شود.
  • پس از تاييد طرح تا یک نوبت ویرایش به صورت رايگان ميباشد و پس از آن شامل هزينه مي باشد.
  • پس از ارسال پیش نمایش طرح ارسالی از طرف ثلث گرافیک ، تغییر آن به طرح دیگر امکان پذیر نمی باشد.
  • ثلث گرافیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایپ اطلاعات مشتری ندارد و تمامی اطلاعات باید به صورت تایپی ارسال شود.
  • ثلث گرافیک حق دارد طراحی و اجرای اثر خود را در محل مناسب به طوری که به اصل طرح آسیب وارد نگردد امضاء نماید.
  • به کاربردن نشانی، آدرس، تلفن و غیره در کنار امضاء نیاز به تأیید کارفرما دارد.

تحویل سفارشات

  • سفارش های آماده به تحویل، پس از انجام هماهنگی های لازم از طریق ایمیل یا پیام رسان های ثبت شده توسط کارفرما ارسال میشوند.
  • هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن کارفرما به تماس ها از طرف ثلث گرافیک ، هرگونه تأخیر بر عهده کارفرما می باشد.
  • تحویل سفارش فقط در صورت تسویه کامل صورت میگیرد.

قوانين برگشت وجه

  • اگر انصراف از طراحی قبل از شروع طراحی صورت پذیرد، مبلغ فاکتور به طور کامل باز گردانده میشود و در غیر این صورت 50 درصد از مبلغ کل فاکتور باز گردانده میشود. (درصورت انجام کامل طراحی و ارسال پیشنمایش مبلغ عودتی شامل 30درصد از مبلغ کل فاکتور می باشد.)
  • براي عودت وجه ارسال درخواست کتبی الزاميست.